2009. december 29., kedd

Esküvő





Mindazoknak akik eddig nem találkoztak ezzel a ténnyel és meglepetten kapják fel a fejüket a hírre mint egy elefánt akivel most közölték a keno 14. heti nyerőszámait pedig erre az információra aztán igazán nem volt szüksége tudatom, hogy igen, MEGNŐSÜLTEM. Természetesen mint oly sok mindennek ennek is van bruttó és nettó ideje az életemben. A házasságkötés 2009.11.27-én a Maldív-szigeteken volt - ezért nem megsértődni, hogy nem voltál meghívva - de a magyar állam az otthoni regisztráció időpontjával 2009.12.03 tekinti érvényesnek. Az az előnye megvan, hogy a kettő között bármikor ünnepelhetjük a házassági évfordulót és ha 27-én szúrós szemmel néznek rám, mondhatom, hogy de hát 3.-án... :o)))))))


Néhány kép az esküvőről, később talán egy rövidített videó is ha lesz időm elkészíteni...

A képekért KÖSZÖNET:

Anitának és Lacinak akiknek már vagy 30x nekiálltam e-mailt írni, de sohasem fejeztem be és ha jönnek házasodni ide a Bahamákra megyek fotózni... :o))))

Oszinak akinek lassú az ujja így egy beállításról időnként 15-20 képünk is van, és a többieknek a hangulatért. :o)))



Ez az egyik kedvencem, úgyhogy ezzel kezdem...





egy közeli...



Kókuszpálma ág alatt a bizonyítékkal... :o)))





Itt több maradt a naplementéből... :o)))








A romantikus vacsi a parton, alíg 2 óra volt... :o))))

1 megjegyzés:

  1. Pár hete láttam iwiwen a képeket :) Gratulálok! :)tökjótökjótökjó :):):)

    VálaszTörlés