2009. december 29., kedd

Kezdjük el...

Mondhatnám, hogy sokat gondolkoztam azon, hogy mivel is kezdjem el a blogot, de elképesztően nagyot lódítanék, vagy ha már állatok itt floridában akkot gekkóítanék sirályítanék vagy pingvinítenék...
Teljesen világos volt, hogy a blog nagyrészben foto blog lesz, élményeket és benyomásokat fog megörökíteni és nem a mindennapok leírására szolgál majd. Néha az örjöngés néha az öröm néha a céltalan puffogás területének szánom, kéretik ekként olvasni. A másik célom - hogy valami hasznosat is csináljak - segítség azoknak akik Floridába jönnek hosszabb rövidebb időre; én is weblapokon és blogokon néztem körül és nekem sokminden hiányzott, így néha próbálok majd közérdekű lenni.

Azoknak akiknek ez nem lenne világos engem tulajdonképpen elraboltak... Hosszú ideig eszem ágában sem volt az USA-ba jönni, sőt amikor megpróbáltam az USA állt ellen. Egyszer akartam kijönni egy nyáron körülnézni kicsit mit csinál a menyasszonyom - róla kicsit később részletesebben - de a követség megtagadta az akkor még szükséges vízumot, mert akihez jöttem volna annak 3 érvényes vízuma is volt - mindet a követség adta - és a konzul fixa ideája volt, hogy mi itt össze akarunk házasodni, és elbújunk egy Alabamai kunyhóba egy félig korhadt evező és egy oxuidációnak indult alumíniumkanál közé és ott éljük le az életünket...

Az elraboltatásom azzal kezdődött, hogy megnősültem. Erről egy külön bejegyzésben kicsit hosszabban majd, mindenesetre H4-es (hozzátartozói) vízummal jöttem ki immáron a feleségemhez aki mozgássérült gyerekeket fejleszt. Én meg addig rekleálódom, kipihenem mindazt amit az elmúlt 14 év munkái rám pakoltak, fejlesztem a nyelvtudásom, keresek valami otthoni de neten végezhető melót hogy ne unjam kockásra magamat és megnézem mit csinálnak az amerikaiak...

A Miskolci Egyetem felé menet a tapolcai elágazás után van egy felüljáró, egy piciny beton lábazatú valami, aminek a falára valaki évekkel ezelőtt a következő bölcseletet fújta továbbgondolva és némi szetereótípiával vegyítve Descartes alaptételét: "Nem gondolkodom, tehát Amerikai vagyok!" gyanítom néha teszik, de biztosan másképpen mint mi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése